Aby dołączyć do Klubiku należy założyć konto na www.klubikgerber.pl. Formularz rejestracji wymaga podania poniższych danych:

  • Imię
  • Telefon
  • Email
  • Ustalenie hasła
  • Imię, data urodzenia i płeć dziecka/dzieci do 3 roku życia i/lub oświadczeniu o nieposiadaniu dzieci do 3 roku życia

Oraz zaznaczenia potrzebnych zgód:

  • Akceptacja  Regulaminu Serwisu 
  • Akceptacja  Regulaminu Programu
  • Akceptacja  polityki prywatności 
  • Zgoda na kontakt z programem Baby&Me

Na podany w Formularzu rejestracyjnym adres e-mail wyślemy Ci maila z linkiem aktywacyjnym w celu potwierdzenia założenia Konta Użytkownika. Link aktywacyjny jest ważny przez 24 godziny od momentu otrzymania. W przypadku chęci aktywowania Konta po upływie tego terminu, prosimy o podjęcie próby logowania się przy użyciu danych podanych w Formularzu rejestracyjnym. W efekcie otrzymasz nowy link aktywacyjny, który należy kliknąć, aby potwierdzić i rozpocząć korzystanie z Konta Użytkownika.

W Klubiku Gerber otrzymujesz 1 punkt za każdy zakupiony produkt Gerber, który zawiera zarejestrowany przez Ciebie dowód zakupu. Kiedy zgromadzisz 40 punktów, możesz wymienić je na nagrodę w postaci e-vouchera o wartości 20 PLN do wybranego sklepu. Odpowiednio, za 100 punktów otrzymać e-voucher o wartości 50 zł.

Dodatkowo, zyskujesz dostęp do ciekawych artykułów, dedykowanego jadłospisu a także możliwość udziału w regularnie organizowanych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami dla Ciebie i Twojego Dziecka. 

Informacje o aktualnie trwających konkursach znajdziesz w zakładce Akcje Specjalne. 

Punkty w Klubiku Gerber zdobywasz dzięki rejestracji dowodów zakupu z produktami marki Gerber. Organizator przewidział także inne aktywności, w ramach których możliwe jest zdobycie extra punktów. Szczegóły w Regulaminie.

Rejestracja dowodu zakupu jest możliwa po zalogowaniu się na konto w Klubiku Gerber. W przypadku korzystania z platformy na telefonie komórkowym/tablecie należy nacisnąć przycisk ,,SKANUJ dowód zakupu’’, a następnie zrobić zdjęcie dowodu zakupu lub dodać zdjęcie z pamięci urządzenia.

W przypadku korzystania z platformy na laptopie lub komputerze stacjonarnym należy nacisnąć przycisk ,,DODAJ dowód zakupu’’ i dodać zdjęcie z pamięci urządzenia. 

Okres przyjmowania zgłoszeń dowodów zakupu trwa od 9 października 2024 r. do 28 lutego 2025 r. Paragon nie może być z daty wcześniejszej niż 8 września 2024 r. Na zarejestrowanie paragonu masz maksymalnie 30 dni od daty dokonania zakupu.

Zgodnie z regulaminem Klubiku Gerber, weryfikacja dowodów zakupu trwa do 2 dni roboczych. Zazwyczaj jednak zobaczysz punkty na swoim koncie znacznie szybciej.

Opis nagrody oraz warunki wykorzystania vouchera znajdziesz w sekcji Nagrody. Po kliknięciu na wybranego Partnera, zobaczysz krótki opis, a w zakładce Szczegóły znajdziesz dokładne warunki jego realizacji. 

W akcji biorą udział wszystkie produkty marki Gerber. 

W ramach aktualnej edycji jeden Uczestnik może odebrać nagrody za punkty o maksymalnej wartości 400 punktów, co stanowi równowartość 200 PLN.

W ramach aktualnej edycji wymiany punktów na nagrody można dokonać najpóźniej do dnia 31 marca 2025 r. lub do wyczerpania puli.  

Tak, należy zachować wszystkie dowody zakupu zgłoszone do Programu.

Jeżeli nie możesz wymienić zdobytych punktów na voucher upewnij się:

  • że pula nagród na dany moment nie została wyczerpana (aktualny stan puli nagród sprawdzisz w zakładce Nagrody)
  • że nie wykorzystałeś już max. limitu upoważniającego do wymiany punktów na vouchery (400 pkt/200 PLN)
  • że masz wystarczającą ilość punktów na wymianę nagrody (min. 40 pkt – voucher 20 PLN, min. 100 pkt – voucher 50 PLN)

Aby sprawdzić aktualny stan puli nagród, należy przejść do zakładki Nagrody. Na górze strony znajdziesz informację o poziomie wykorzystania nagród w danym momencie.

Możesz odzyskać swoje hasło do konta Klubiku Gerber, korzystając z opcji "Kliknij aby zresetować". Po kliknięciu tej opcji będziesz prowadzony przez proces resetowania hasła.

Jeśli po zarejestrowaniu hasła nie otrzymałeś e-maila z linkiem do resetu hasła, istnieje możliwość, że został podany inny adres e-mail w Klubiku Gerber. Upewnij się, że sprawdziłeś wszystkie adresy e-mail, które mogą być powiązane z Klubikiem Gerber, a także sprawdź foldery SPAM i kosz.